Unique Digital - agencja interaktywna

Nasze realizacje

Zobacz więcej
Żubrówka w Social Media: fanpage, aplikacje, Pinterest

Żubrówka w Social Media: fanpage, aplikacje, Pinterest

Konsekwentnie budujemy świat marki Żubrówka w Social Mediach poprzez Fanpage na Facebooku oraz profil na serwisie Pinterest. Zobacz także infografikę przedstawiającą nasze działania w Social Media dla Żubrówki - aplikacje konkursowe, zakładki produktowe i dedykowane treści graficzne!
Zobacz więcej
PZPN – Łączy nas piłka - Fanpage, Google Plus i kanał na YouTUbe

PZPN – Łączy nas piłka - Fanpage, Google Plus i kanał na YouTUbe

Byliśmy odpowiedzialni za wsparcie działań wizerunkowych Polskiego Związku Piłki Nożnej w sieci podczas finałów UEFA Euro 2012.  

Zobacz więcej
Posadź Drzewo - kampania wirusowa dla Tetra Pak

Posadź Drzewo - kampania wirusowa dla Tetra Pak

Akcja „Posadź Drzewo” została oparta o bardzo silne wykorzystanie mechanizmów rekomendacyjnych (WoMM) i wirusową propagację zaproszeń do uczestnictwa w tym przedsięwzięciu.

Zobacz więcej
„Akademia Troskliwej Mamy” - czyli jak zaangażować  216 tys. mam?

„Akademia Troskliwej Mamy” - czyli jak zaangażować 216 tys. mam?

Dla marki Cleanic Kindii zbudowaliśmy platformę długoterminowej komunikacji marki w sieci i przeprowadziliśmy jej launch poprzez konkurs „Pokój Marzeń".
Zobacz więcej
Kampania z udziałem Liderów Opinii „Mamy mają głos”

Kampania z udziałem Liderów Opinii „Mamy mają głos”

E_misja Interactive 360 (Unique One Digital)  zrekrutowała ponad 4 000 Liderek Opinii. Agencja była także odpowiedzialna za Big Ideę i egzekucję  konkursu zwiększającego wolumen  bazy danych grupy docelowej dla Klienta.

Zobacz więcej
Launch marki Power Balance: 500 liderów opinii w Social Media

Launch marki Power Balance: 500 liderów opinii w Social Media

Wprowadziliśmy na polski rynek marki Power Balance w oparciu o globalne założenia komunikacyjne: głównie wykorzystanie technik WoMM i Liderów Opinii. 

Aktualności

Wszystkie aktualności

Wielki Test Canon

Wystartowaliśmy z kolejną akcją dla marki Canon – tym razem każdy będzie miał możliwość samodzielnego przetestowania systemu Canon EOS R z wybranymi obiektywami u jednego z partnerów akcji (CEWE/Fotojoker, Foto Plus, Fotoforma, Cyfrowe.pl).

Wiosenne promocje Canon

Agencja Unique Digital stworzyła formularze zgłoszeniowe oraz minisite wiosennych promocji Canon.

Z Nestle Zdrowo i Sportowo

Przygotowaliśmy stronę www kampanii z Nestle Zdrowo i Sportowo do letniej multibrandowej akcji firmy Nestle Polska.

iFrame dla Men Expert

Zespół Unique Digital przygotował do loterii marki Loreal Men Expert stronę promocyjną w technologii iFrame.

Klienci

Nestle
Lafarge
Polpharma
TIMEX
Danfoss
Lorenz