iFrame dla Men Expert

iFrame dla Men Expert

Zespół Unique Digital przygotował do loterii marki Loreal Men Expert stronę promocyjną w technologii iFrame. Strona przyjmowała zgłoszenia do loterii jak również posiadała wbudowany moduł "Instant Win", który od razu po przyjęciu zgłoszenia od uczestnika akcji informował go czy zgłoszenie jest wygrywające czy nie. Więcej szczegółów na www.uniqueone.pl
Kroczki Stawiamy Nagrody Wygrywamy

Kroczki Stawiamy Nagrody Wygrywamy

Ekipa Unique Digital przygotowała i zaimplementowała portal promocyjny dla marki Gerber. Strona posiada dwa główne bloki: loteryjny i rabatowy. Moduł loteryjny jest wyposażony w innowacyjną wtyczkę Instant Win. Uczestnik promocji po wprowadzenia swojego zgłoszenia od razu dowiaduje się czy wygrał!. Na stronie można założyć sobie konto i zbierać rabaty do sieci sklepów smyk. Strona ma wbudowany moduł upload'u paragonów z pliku oraz z wtyczki MMS. Zapraszamy do udziału w loterii. Więcej szczegółów na www.uniqueone.pl i krokpokroczku.pl

Odbierz Swój CashBack

Odbierz Swój CashBack

W promocji CashBack, zorganizowanej przez firmę Canon, kupując wybrane produkty i - SENSYS możesz otrzymać 50 lub 100 zł zwrotu.
Szczegóły akcji na www.canon.pl/printandscan

Wspieramy kaszki do picia Nestle

Wspieramy kaszki do picia Nestle

Unique Digital opracował, i wdrożył narzędzia digitalowe dla kampanii kaszek do picia Nestle. Głównym elementem kampanii jest loteria organizowana przez Unique One.
Promocja posiada silne wsparcie w Internecie: kampanię banerową, kampanię na kilkunastu blogach parentingowych, dedykowaną stronę internetową  promocji, kampanię w mediach społecznościowych, oraz własne media należące do grupy Nestle.

Canon w gronie naszych klientów

Canon w gronie naszych klientów

Nawiązaliśmy współpracę z firmą Canon, producenta wysokiej jakości aparatów fotograficznych, kamer, drukarek i skanerów.
Pierwszymi projektami, które zostaną zrealizowane to akcje sprzedażowe typu buy& get oraz cash back.
Dziękujemy za powierzone zaufanie.

20-lecie Makro Cash&Carry i  50-lecie grupy Metro

20-lecie Makro Cash&Carry i  50-lecie grupy Metro

Unique Digital, na zlecenie Unique One, przygotował stronę internetową, do urodzinowej loterii Makro. Strona posiada panel rejestracji i logowania dla uczestników, aby mogli oni w łatwiejszy sposób zgłaszać się do promocji. Na stronie znajdziemy zasady akcji, regulamin, jak i również listę zwycięzców. Do wygrania 12 samochodów marki Opel.

Film instruktażowy Premio

Film instruktażowy Premio

Ekipa Unique Digital przygotowała dla marki premio sieci warsztatów samochodowych, należących do Good Year.
Film instruktażowy, poruszający aspekty związane z obsługą klienta.
Film będzie umieszczony w strefie Premio, do której dostęp mają wszystkie warsztaty należące do sieci.

Nowa odsłona portalu Zyskuj z Plusem

Nowa odsłona portalu Zyskuj z Plusem

Unique Digital, na zlecenie Unique One, przygotował nową szatę graficzną strony internetowej programu lojalnościowego Zyskuj z Plusem.
Strona posiada wiele innowacyjnych rozwiązań, między innymi -  połączenie on - line ze sklepem internetowym, bramkę sms, moduł mailingowy, jak i również intensywnie wspierany moduł e-learningowy.