
Żubrówka w Social Media: fanpage, aplikacje, Pinterest

PZPN – Łączy nas piłka - Fanpage, Google Plus i kanał na YouTUbe
Byliśmy odpowiedzialni za wsparcie działań wizerunkowych Polskiego Związku Piłki Nożnej w sieci podczas finałów UEFA Euro 2012.

Posadź Drzewo - kampania wirusowa dla Tetra Pak
Akcja „Posadź Drzewo” została oparta o bardzo silne wykorzystanie mechanizmów rekomendacyjnych (WoMM) i wirusową propagację zaproszeń do uczestnictwa w tym przedsięwzięciu.

„Akademia Troskliwej Mamy” - czyli jak zaangażować 216 tys. mam?

Kampania z udziałem Liderów Opinii „Mamy mają głos”
E_misja Interactive 360 (Unique One Digital) zrekrutowała ponad 4 000 Liderek Opinii. Agencja była także odpowiedzialna za Big Ideę i egzekucję konkursu zwiększającego wolumen bazy danych grupy docelowej dla Klienta.

Launch marki Power Balance: 500 liderów opinii w Social Media

Akcja „Zostań Łowcą Uśmiechów” realizowanej dla marki Signal White Now Ice Cool Mint
Dla marki Signal z portfolio Unilever agencje należące do Unique One Digital zbudowały w sieci serwis - platformę długoterminowej komunikacji nowego wariantu pasty do zębów o nazwie Signal White Now Ice Cool Mint i przeprowadziły jej launch.

Loteria „Milionada“ w M1
Dla sieci M1 przygotowaliśmy loterię, w której główną nagrodą było 1 milion złotych. Przeprowadziliśmy ją w innowacyjny sposób – zgłoszenia były przyjmowane przez specjalną aplikację na tablety.