Zobacz więcej
Żubrówka w Social Media: fanpage, aplikacje, Pinterest

Żubrówka w Social Media: fanpage, aplikacje, Pinterest

Konsekwentnie budujemy świat marki Żubrówka w Social Mediach poprzez Fanpage na Facebooku oraz profil na serwisie Pinterest. Zobacz także infografikę przedstawiającą nasze działania w Social Media dla Żubrówki - aplikacje konkursowe, zakładki produktowe i dedykowane treści graficzne!
Zobacz więcej
PZPN – Łączy nas piłka - Fanpage, Google Plus i kanał na YouTUbe

PZPN – Łączy nas piłka - Fanpage, Google Plus i kanał na YouTUbe

Byliśmy odpowiedzialni za wsparcie działań wizerunkowych Polskiego Związku Piłki Nożnej w sieci podczas finałów UEFA Euro 2012.  

Zobacz więcej
Posadź Drzewo - kampania wirusowa dla Tetra Pak

Posadź Drzewo - kampania wirusowa dla Tetra Pak

Akcja „Posadź Drzewo” została oparta o bardzo silne wykorzystanie mechanizmów rekomendacyjnych (WoMM) i wirusową propagację zaproszeń do uczestnictwa w tym przedsięwzięciu.

Zobacz więcej
„Akademia Troskliwej Mamy” - czyli jak zaangażować  216 tys. mam?

„Akademia Troskliwej Mamy” - czyli jak zaangażować 216 tys. mam?

Dla marki Cleanic Kindii zbudowaliśmy platformę długoterminowej komunikacji marki w sieci i przeprowadziliśmy jej launch poprzez konkurs „Pokój Marzeń".
Zobacz więcej
Kampania z udziałem Liderów Opinii „Mamy mają głos”

Kampania z udziałem Liderów Opinii „Mamy mają głos”

E_misja Interactive 360 (Unique One Digital)  zrekrutowała ponad 4 000 Liderek Opinii. Agencja była także odpowiedzialna za Big Ideę i egzekucję  konkursu zwiększającego wolumen  bazy danych grupy docelowej dla Klienta.

Zobacz więcej
Launch marki Power Balance: 500 liderów opinii w Social Media

Launch marki Power Balance: 500 liderów opinii w Social Media

Wprowadziliśmy na polski rynek marki Power Balance w oparciu o globalne założenia komunikacyjne: głównie wykorzystanie technik WoMM i Liderów Opinii. 
Zobacz więcej
Akcja „Zostań Łowcą Uśmiechów” realizowanej dla marki Signal White Now Ice Cool Mint

Akcja „Zostań Łowcą Uśmiechów” realizowanej dla marki Signal White Now Ice Cool Mint

Dla marki Signal z portfolio Unilever agencje należące do Unique One Digital zbudowały w sieci serwis - platformę długoterminowej komunikacji nowego wariantu pasty do zębów o nazwie Signal White Now Ice Cool Mint i przeprowadziły jej launch.

Zobacz więcej
Loteria „Milionada“ w M1

Loteria „Milionada“ w M1

Dla sieci M1 przygotowaliśmy loterię, w której główną nagrodą było 1 milion złotych. Przeprowadziliśmy ją w innowacyjny sposób – zgłoszenia były przyjmowane przez specjalną aplikację na tablety.