Kampania z udziałem Liderów Opinii „Mamy mają głos” zrealizowana dla NIVEA
Cel kampanii:
- Budowa trial’u nowego produktu w wąsko targetowanej grupie docelowej
- Komunikacja benefitów nowego produktu Spray’u do nosa NIVEA Baby
- Badanie opinii mam na temat pielęgnacji dziecka i eksperckiego wizerunku marki
Grupa docelowa: Matki posiadające dzieci w wieku 3-36 miesięcy.
Realizacja:
E_misja Interactive 360 (Unique One Digital) zrekrutowała ponad 4 000 Liderek Opinii. Agencja była także odpowiedzialna za Big Ideę i egzekucję konkursu zwiększającego wolumen bazy danych grupy docelowej dla Klienta.
Wykorzystane narzędzia:
- Konkurs z rozbudowanym systemem punktacji
- Mechanizm Member get Member
- Moduły: edukacyjne, wizerunkowe i budujące ekspertyzę
- Kampania mailingowa
- Kampania display’owa
- Cross linking na pozostałych serwisach marki
- Amplifying internetowy
- Działania Trial & Seeding (wysłalismy 4 000 packów z produktem)
Efekt:
- Dotarliśmy do 121 153 mam, co stanowi aż 35% całej grupy docelowej
- W badaniu po kampanii wzięło udział ponad 2 000 mam
- Uzyskalismy bardzo wysokie zaangażowanie uczestników przy niskim koszcie dotarcia
- Widoczne wyniki sprzedażowe i poprawa wizerunku marki
Kampania otrzymała globalnie status „best practice” koncernu Beiersdorf.