Kampania z udziałem Liderów Opinii „Mamy mają głos”

Realizacje

Kampania z udziałem Liderów Opinii „Mamy mają głos”

E_misja Interactive 360 (Unique One Digital)  zrekrutowała ponad 4 000 Liderek Opinii. Agencja była także odpowiedzialna za Big Ideę i egzekucję  konkursu zwiększającego wolumen  bazy danych grupy docelowej dla Klienta.

Kampania z udziałem Liderów Opinii „Mamy mają głos” zrealizowana dla NIVEA

Cel kampanii:

  • Budowa trial’u nowego produktu w wąsko targetowanej grupie docelowej
  • Komunikacja benefitów nowego produktu  Spray’u do nosa  NIVEA Baby
  • Badanie opinii mam na temat pielęgnacji dziecka i eksperckiego wizerunku marki


Grupa docelowa: Matki posiadające dzieci w wieku 3-36 miesięcy.


Realizacja:

E_misja Interactive 360 (Unique One Digital)  zrekrutowała ponad 4 000 Liderek Opinii. Agencja była także odpowiedzialna za Big Ideę i egzekucję  konkursu zwiększającego wolumen  bazy danych grupy docelowej dla Klienta.


Wykorzystane narzędzia:

  • Konkurs z rozbudowanym systemem punktacji
  • Mechanizm Member get Member
  • Moduły: edukacyjne, wizerunkowe i budujące ekspertyzę
  • Kampania mailingowa
  • Kampania display’owa
  • Cross linking na pozostałych serwisach marki
  • Amplifying internetowy
  • Działania Trial & Seeding (wysłalismy 4 000 packów z produktem)


Efekt:

  • Dotarliśmy do 121 153 mam, co stanowi aż 35% całej grupy docelowej
  • W badaniu po kampanii wzięło udział ponad 2 000 mam
  • Uzyskalismy bardzo wysokie zaangażowanie uczestników przy niskim koszcie dotarcia
  • Widoczne wyniki sprzedażowe i poprawa wizerunku marki

 

Kampania otrzymała globalnie status „best practice” koncernu Beiersdorf.